لپ تاپ استوک دل Precision 5540
نوشته شده توسط : sonia

لپ تاپ استوک دل Precision 5540


لپ تاپ استوک دل Precision 5540 از محصولات فوق‌العاده‌ای است، که کمپانی DELL آن‌ را تولید و به بازار ارائه داده است، اکنون نیز این محصول در بازارهای ایران توزیع شده است، که دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است. پردازنده تصویر در مدل 5540 از نسل هفتم بوده که سرعت عملکرد بی‌نظیری را دارد، و بسیار هوشمندانه سیستم را مدیریت کند، این پردازنده با مدل اختصاصی i7-9750H معرفی شده است. گذشته از این DELL از کارت گرافیکی و حافظه 4GB T1000 پشتیبانی کرده که با استفاده از آن امکان اجرای بسیاری از برنامه‌ها برای شما فراهم شده است.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک دل Precision 5540

همچنین صفحه نمایش لپ تاپ دل مدل 5540 این محصول 15.6 اینچ بوده و دارای کیفیت تصویر FHD است، و کمپانی DELL بر روی آن از پنل محافظتی IPS استفاده کرده که می‌تواند صفحه نمایش را در برابر ضربه مقاوم سازد، گذشته از این IPS زاویه دید گسترده‌ای در اختیار مخاطب برای نمایش تصویر به صورت گسترده قرار می‌دهد، به گونه‌ای که برای نمایش با تعداد افراد بالا این محصول را به گزینه خوبی تبدیل کرده است.

میزان حافظه در لپ تاپ دل Precision 5540

در نظر داشته باشید رم استفاده شده در این لپ تاپ استوک دل 5540 برای ارتقا سرعت، اجرا و پردازش 32GB که بسیار قدرتمند بوده تعبیه کرده است، و کمپانی DELL نیز در کنار این رم از حافظه‌ی بسیار سریع SSD با ظرفیت 512GB پشتیبانی کرده است، که انتقال و ذخیره سازی و پردازش را بسیار سریع‌تر از حافظه‌ی HHD انجام می‌دهد. همچنین بورد ارائه شده در این محصول DDR4 که ماژول‌های آن بسیار قوی‌تر از بوردهای قدیمی‌تر نسل DDR3 است. دقت داشته باشید که CPU و کارت گرافیک این لپ تاپ قابل ارتقا نمی‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: